Jak vytvarovat sexy bříško během pár týdnů

Jak vytvarovat sexy bříško během pár týdnů
Počet recenzí: 2

Kdo by netoužil mít ploché a krásně zpevněné břicho bez přebytečného tuku. Cesta za vysněným pasem však nepatří k těm nejjednodušším. To zejména proto, že při tvarování bříška hraje cvičení jen poloviční roli, neméně důležitý je také vhodný jídelníček. My vám ale poradíme ty nejúčinnější cviky na břicho a zásady stravování, se kterými si tuto náročnou cestu ulehčíte. Provádět můžete tyto cviky na břicho doma nebo třeba v přírodě, nepotřebujete k nim žádné další náčiní. Snad jen pohodlnou podložku.

Pět nejlepších cviků na břicho + BONUS

1. Plank

Jedná se o velice oblíbený a obzvlášť účinný cvik, který zapojuje všechny břišní svaly, ale i záda a nohy. Obtížnost záleží na tom, jaké provedení si vyberete.

Základní pozice je podobná pozici, ze které se dělají kliky, ale horní část těla je opřená o předloktí, v šíři ramen. Hlava je prodloužením páteře a pohledem směřujete před sebe do podložky, hlavu nezaklánějte. Vtip je v tom, že se vám nesmí trup propadat, ani nesmíte příliš vystrkovat zadeček. Podsaďte pánev a držte trup v rovině. Zpevněte celé tělo a držte pozici třikrát jednu minutu.

2. Nůžky

Velice jednoduchý cvik, který si mnozí z nás pamatují z hodin tělesné výchovy. Položte se na záda a zdvihněte nohy několik centimetrů nad podložku. Dbejte při tom, aby se záda neprohýbala v křížové oblasti a jejich celá plocha spočívala na podložce.

Nohy je možné v této poloze jen držet nebo je pomalým pohybem střídavě křižte. Čím méně budete využívat švih, tím efektivnější vaše cvičení bude. Opakujte tři série po dvaceti cvicích.

3. Jako na kole

Další efektivní cvičení, při kterém skvěle zapojíte bříško. Položte se na záda a zvedněte obě nohy mírně nad podložku. Dbejte, ať máte záda důsledně přitisknutá k podložce a střídavě přitahujte kolena k trupu. Opakujte třikrát po deseti výměnách.

4. Boční zkracovačky

Nezapomínejme ani na útlé boky. Položte se na podložku na bok, pod hlavou si natáhněte ruku a pohodlně se položte. Srovnejte si ramena, boky, kolena a kotníky do jedné roviny a lehce podsaďte pánev. Spojené nohy s výdechem lehce zvedejte nahoru, několik centimetrů nad podložku, a s nádechem je zase pokládejte. Cvičte na každé straně čtyři série po osmi opakováních. Během cvičení kontrolujte správné srovnání těla.

5. Napište si milý vzkaz

To skutečně není žert. Jedná se o velice účinný cvik na spodní břišní partie, vhodný i pro domácí cvičení. Lehněte si na záda a ruce si složte za hlavu. Natažené nohy zvedněte přibližně půl metru nad zem a ohlídejte si, že ležíte celou plochou zad na podložce. Spojenými nohami si ve vzduchu napište vzkaz, případně pište písmenka abecedy, nebo si třeba nakreslete obrázek. Cvik je poměrně náročný na výdrž a rozmanitý směr a neustále se měnící poloha nohou dají vaše bříšku skutečně zabrat. Někteří ho považují za nejlepší cvik na břicho vůbec.

6. BONUS video cvičení na břicho na doma

Co je u cvičení břicha důležité

Obecně platí, že nejlepší cviky na břišní svaly jsou ty, které se provádějí pomalu a přesně vedeným pohybem. Pokud navíc budete dodržovat tyto základní zásady, výsledky na sebe nenechají dlouho čekat:

  • Najděte si čas na cvičení alespoň patnáct minut denně, dvakrát v týdnu si potom dopřejte odpočinek. (další cviky na doma)
  • Nezapomeňte se před cvičením rozehřát a dobře protáhnout, chráníte tak nejen své svaly, ale cviky vám půjdou o mnoho snadněji.
  • Při cvičení si dávejte pozor na pravidelný a správný dech. Držte bříško vtažené dovnitř.
  • Pouhým posilováním břicha se tuku budete těžko zbavovat. Aby vám pas zeštíhlil, je důležitá také úprava jídelníčku (podívejte se na zdravé recepty). Hodně pijte, dopřávejte si dvakrát denně čerstvé ovoce a zeleninu a jednou týdně pohyb, u kterého se pořádně zadýcháte. Pravidelně jezte a netrapte se hladem, tělo by si zbytečně hromadilo tukové zásoby.

Contours cvičení pro ženy

Více než 50 000 spokojených klientek.

Pouze pro ženy - už žádné cvičení mezi muži.

Budete hubnout zdravě díky cvičení.

Více informací

2 komentáře to “Jak vytvarovat sexy bříško během pár týdnů”

  1. Pavel Říká:

    Dobrý večer chtěl bych poradit jak nejlepe udělat ploche břicho. Jediny tuk na těle mam na břiše jinak jsem hubeny . Potřeboval bych poradit jak nabrat svalovou hmotu . Děkuji za rady a pomoc

  2. Karel Borkovec Říká:

    Dobrý den Pavle, nejdůležitější je správná strava a dostatek cvičení. Na rovinu vám říkám, že bez dostatečného tréninku si břicho nevysekáte. Začněte trénovat 5x týdně a kombinujte jak aerobní sporty, tak i posilování. K tomu si hlídejte jídlo, jezte 5x denně po 3 hodinách. Hlavně musíte jíst dostatečně. Druhá věc je, že to nebude hned, ale pokud budete vše dodržovat správně, tak za 2 měsíce budete mít pekáč buchet 🙂 Pokud nevíte, jak trénovat a co správně jíst, tak je nejlepší se na začátek poradit s odborníkem. Na začátek postačí zkušený trenér ve fitku.

Napište komentář

Copyright © 2009 - 2018 Hubneme-cvicenim.cz - Všechna práva vyhrazena | | Autorské podmínky