Video se cviky na krásné ploché břicho

Video se cviky na krásné ploché břicho
Počet recenzí: 1

Také vás v televizi znervózňují herci s vysporotvanými postavami a krásným plochým bříškem ? V tom případě jste na správné adrese.

V dnešním článku se podíváme na to, jaké cviky vám pomůžou vytvarovat krásné a ploché břicho. Pojďme se tedy nějaké ty cviky podívat.

Pokud máte sedavé zaměstnání, a nejste zvyklí se pravidelně pohybovat, většina tělesného tuku se vám, chtě nechtě, usazuje právě na břiše. Proto je důležité začít s pravidelným posilováním. V následujícím videu uvidíte jak správně provádět cviky na břicho.

Cviky na břicho – Video

Pokud to s posilováním a hubnutím myslíte vážně, měli byste také myslet i na zdravou stravu. Od té se totiž všechno odvijí. Pokud budete posilovat jednou týdně, ale váš jídelníček bude obsahovat příliš mastných nebo nezdravých jídel, krásného plochého břicha stejně nedocílíte.

Krásné a ploché břicho za pár týdnů ?

Ne není to fikce, pokud věnujete každý den deset minut svému tělu, určitě se vám odvděčí. Zacvičte si cviky z videa a uvidíte, že vaše břicho se během několika týdnů výrazně zpevní. Nejen že ze sebe a svého těla budete mít lepší pocit, ale určitě si této změny všimnou např. v bazénu i ostatní.

Základní pravidla pro efektivnější tvarování břicha ?

  • Zredukujte tučná jídla ve vaší stravě
  • Snažte mít pohyb každý den (choďte po schodech, rychlejší procházka se psem, dejte si lehy sedy)
  • Sledujte energetický příjem v potravě tzv. KJ – „kilodžauly“ – příjem by měl být menší než výdej
  • Pokud to s cvičením myslíte vážně, zkuste provádět tzv. kardio cviky v kombinaci s cviky na videu výše.

Základní a nejúčinější cviky na břicho

  • Cvik při kterém se velmi dobře posílí břicho je šlapání na kole v leže. Je to jednoduché, lehnete si na záda, ruce dáte podél těla a vaše nohy dělají pohyb jakobyste šlapali na kole.
  • Další velmi efektivním cvikem na bříško je přitahování kolen k hrudi. Lehnete si na záda a nohy natáhnete. Ruce jsou podél těla. Nohy jsou u sebe a pomalu se pokrčují směrem k hrudníku. V této poloze se zase pomalu vracení do natažení. Cvik lze zefektivnit tím, že při natahování nohou je nepoložíte na zem, ale necháte je jen kousek nad zemí. Cvik opakujte dokola.
  • Další a asi nejznámější cvikem na břicho jsou sedy lehy, ty je nutno provádět pomalu a bez trhavých pohybů. Lehněte si na záda, ruce dejte křížem na prsa a pokrčte se v kolenou. pomalinku zvedejte trup s tím, že při zvedání zůstane bederní část zad na zemi. V krajní poloze byste měli cítit pálení v oblasti břicha. Cvik opakujte. Nezapomeňte, cvičte pomalu a v tempu. Nikam nespěchejte

Doufám, že vám několik těchto tipů pomůže k vašemu vysněnému bříšku.

Contours cvičení pro ženy

Více než 50 000 spokojených klientek.

Pouze pro ženy - už žádné cvičení mezi muži.

Budete hubnout zdravě díky cvičení.

Více informací

Napište komentář

Copyright © 2009 - 2018 Hubneme-cvicenim.cz - Všechna práva vyhrazena | | Autorské podmínky