Pilates cviky – cvičení na stehna a zadek

V dnešním článku o Pilates se budeme zabývat posilováním stehen a bočních partií nohou. Dále budeme posilovat zadeček a celé hýžďové svalstvo. Dnešní článek bude plný videí, podle kterým můžete bez problémů cvičit. Určitě si jednoduché cviky osvojíte a budete je opakovat každý den. Oblíbenost pilates cviků spočívá v jejich obrovské efektivitě a jednoduchosti.

video s pilates cviky pro posílení stehenních svalů


Co byste měli dodržovat při cvičení pilates ?

  • Správné dýchání – dýchejte pravidelně
  • Kontrola pohybů – vždy se snažte provádět stejné pohyby a stejnou rychlostí
  • Koncentrace a soustředění – při cvičení bu
  • Přesné a plynulé pohyby
  • Zacentrování –  pohyb vychází ze středu těla

video pilates cviky na stehna a boky

V dalších videích se zaměříme na posilování zadečku a problémových partií hýždí. Při cvičení dodržujte zásady cvičení pilates, které jsem zmiňoval ve článku výše. Pokud budete tyto cviky aplikovat alespoň dvakrát týdně, váš zadeček se již prvního měsíce určitě zpevní. Důležitá je pevná vůle a cvičit pravidelně.

video s pilates cviky pro posílení zadečku a hýžďových svalů

Nezapomínejte, že pokud chcete opravdu zhubnout a vytvarovat si krásné křivky, nestačí cvičit pouze jednou za čtrnáct dní, ale je důležité cviky pravidelně opakovat. Samozřejmě je také důležitá správná strava, to je ovšem již námět na další článek.

Napište komentář

Copyright © 2009 - 2014 Hubneme-cvicenim.cz - Všechna práva vyhrazena | | Autorské podmínky