Fitness z domova – oáza posilování svalů

Fitness z domova – oáza posilování svalů
Počet recenzí: 1

Pokud jste se rozhodli, že budete sportovně aktivnější, vede další krok většinou k plánování, organizaci a budování vlastní fitness oázy.

Pár dalších řádků budu věnováno tomu nad čím by se měl každý zamyslet:

  • čeho chci tréninkem dosáhnout
  • jaké jsou mé finanční možnosti
  • kolik prostoru mám k dispozici

Pokud jste se rozhodli jít do toho, nezbývá mi nic jiného než Vám poskytnout další cenné informace, které se budou dozajista hodit. První z nich bude určitě ta otázka, co mně vlastně takové domací fitness přinese..? Odpověď je jednoduchá, ale nejzásadnější je že převažují pozitiva:

  • nemusíte jezdit do vzdáleného fitness centra
  • nemusíte složitě hledat místo na parkovišti
  • nemusíte podepisovat žádné smlouvy, platit členské příspěvky, vstupné
  • nemusíte se pohybovat v přeplněných tréninkových prostorách
  • nemusíte čekat až se uvolní nářadí, stroje, čínky
  • nemusíte poslouchat hlasitou hudbu, kterou navíc nemáte rádi
  • nejste v blízkosti jiných nepříjemných pachů
  • nepřijdete do kontaktu s cizí špínou a skvrnami
  • nemusíte se podřizovat pevným tréninkovým dobám
  • nesledují vás ostatní a hodnotí co máte na sobě a jak vypadáte

„Fitness lze definovat jako všeobecnou životaschopnost člověka a jako schopnost provádět aktuálně zamýšlené činnosti „

Co vám fitness přinese?

  • vytvalost
  • sílu
  • pohyblivost
  • koordinaci

Co znamená být fit:

  • je to životní filozofie
  • je to soulad se sebou samým a se svým okolím
  • je to radost ze života a schopnost vyrovnávat se se všemi nástrahami

Fitness trénink a co je potřeba:

  • prověření svého zdravotního stavu ( tzn. Body-Check ) – dobré pro lidi, kteří se ke sportu vracejí po delší přestávce, začínající sportovce, pro sportovce v pokročilém věku
  • stanovení cílů – každý by si měl stanovit, proč a co chce dosáhnout a dle toho postavit trénink, jídelníček
  • opatrný start – člověk je nažhavený začít, ale přecení své síly a tím se odradí. To je špatně, začít se musí opatrně, s lehkými zátěžemi, procházkou, krok za krokem
  • rozvržení zátěže – i to je velice důležité. Při nízké zátěži se výsledky nedostaví, při vysoké zátěži hrozí zdravotní rizika v podobě natažených svalů, přetížení organismu, dehydratace
  • zůstat fit – s porcí knedla, vepřa, zela se tělo srovná tak druhý den, proto je třeba jíst zdravě, lehce, častěji. Tělo, resp. svaly vždy protáhnout, a to jak před, tak po tréniku
  • motivace nade vše – ve dvou se trénuje lépe, stanovte si přesný čas, stanovte si reálné cíle, vnímejte své zdraví, kondici, časové indispozice

Video s cviky na posilování doma

Zdroj: Wolfgang, MieSner. Perfektní domácí trénink

Contours cvičení pro ženy

Více než 50 000 spokojených klientek.

Pouze pro ženy - už žádné cvičení mezi muži.

Budete hubnout zdravě díky cvičení.

Více informací

Napište komentář

Copyright © 2009 - 2018 Hubneme-cvicenim.cz - Všechna práva vyhrazena | | Autorské podmínky