Cviky pilates, ukázky, videa a návody jak cvičit pilates

Cviky pilates, ukázky, videa a návody jak cvičit pilates
Počet recenzí: 1

Cviky pilates jsou v poslední době čím dál modernější. Jedná se o cvičení, které sdružuje několik základních prvků:

  • Správné dýchání
  • Kontrola pohybů
  • Koncentrace a soustředění
  • Přesné a plynulé pohyby
  • Zacentrování (pohyb vychází ze středu těla)

Co všechno se dá díky pilates cvičení posílit ?

Díky pilates cvikům posílíte Oblast bederních svalů dále přes celé břišní svalstvo až po svaly na hýždích a v neposlední řadě také svaly pánevního dna.

O cvičení pilates

Pilates cviky k nám dorazili z USA a díky jejich komplexnosti se velmi rychle rozšířili. V dnešní době se v každém větším městě pořádají hodiny pilates stejně jako hodiny aerobiku. Pokud se vám ovšem nechce opouštět teplo vašeho domova, můžete si svoje oblíbené pilates cviky zacvičit klidně i doma.

Co budeme potřebovat na cvičení pilates ?

Základní potřeby pro cvičení je míč a podložka. Ano s tím si opravdu u pilates vystačíte.

Cviky pilates aneb jak je cvičit

Pilates cvičení pro posílení břišního, zádového a hýžďového svalstva

  • Nejdříve si klekněte na podložku a opřete se rukama jako kočka. Záda nechte rovná.
  • Levou nohu pomalu natáhněte dozadu tak, aby byla rovná se zády.
  • Zároveň s natahováním levé nohy, natahujte i pravou ruku.
  • Je důležité, aby záda byla naprosto rovná a tělo bylo v jedné línii.
  • V krajních pozicích, kdy je ruka a noha natažená, se snažte chvilku setrvat.
  • Cvičení opakujte i s druhou rukou a nohou.

Pilates cvik pro zpevnění břišního svalstva a zlepšení držení těla a koordinace

  • K tomuto cvičení si vezmě na podložku také míč
  • Lehněte si na podložku a na stranu, kde máte nohy, dejte míč
  • Nohy si dejte na míč a nechte je natažené na míči
  • Paže nechte natažené podél těla a mírně jimi tlačte do podložky
  • Zvedněte hlavu z podložky a zatněte při tom břišní svaly
  • Vydržte chvilku v této pozici
  • Cvičení opakujte

Videa se cviky pilates

Ukázka cvičení pilates s Lorie Baker

Pilates cvičení na zadek – hýždě a stehna

Pilates jsou velmi účinná a jednoduchá cvičení, která vám pomůžou ke správnému držení vašeho těla a ke spevnění problémových partií jako je zadek, stehna a břicho. Najděte si každý den několik minut pro cvičení pilates. Cviky pilates jsou jednoduché a účinné tak proč je nezkusit.

Contours cvičení pro ženy

Více než 50 000 spokojených klientek.

Pouze pro ženy - už žádné cvičení mezi muži.

Budete hubnout zdravě díky cvičení.

Více informací

Napište komentář

Copyright © 2009 - 2018 Hubneme-cvicenim.cz - Všechna práva vyhrazena | | Autorské podmínky