Cviky pilates – těhotenství v kondici!

Contours cvičení pro ženy

Více než 50 000 spokojených klientek.

Pouze pro ženy - už žádné cvičení mezi muži.

Budete hubnout zdravě díky cvičení.

Více informací

Cviky pilates – těhotenství v kondici!
Počet recenzí: 2

Každá ta maminka chce být určitě celé své těhotenství sexy! Jak na to? Bez problému se s tím dá něco dělat, sice nepůjde o radikální zeštíhlení, ale stoprocentně se každá bude cítit uvolněná a svěží!A mám tu ještě jedno velké plus, pomůže zmírnit postupně se dostavující bolesti a uvědomit si, že jejich tělo se pomalu mění.

Tato metoda umožňuje maminkám projít cvičebním programem bezpečně a efektivně v průběhu celého těhotenství. Každý cvik lze přizpůsobit stadiu těhotenství a každodenním fyzickým stavům. Pilates pro těhotné je založeno na klasickém pilates s tím, že každý cvik a poloha těla se podřizuje aktuálnímu stavu.

Důraz je kladen především na změny postavy, procvičování svalů a na tělesná cvičení jako je příprava na porod.

O cvičení pilates v těhotenství…

Kdy začít?

Pilates jakožto cvičební metoda vychází z obrovského kvanta cviků. Většina z nich vychází z původních 34 cviků, ale všechny vyžadují osm stejných principů. S cvičením  Pilates, na rozdíl od ostatních cvičení, můžete začít v kterémkoliv období těhotenství (vždy po konzultaci s lékařem) a ještě dosáhnout vynikajících výsledků. Také nezáleží na tom., jestli jste Pilates cvičila někdy dřív, protože naučit se to není nikdy pozdě.

Jak často cvičit?

Je důležité dbát na to, aby těhotnou ženu cvičení neobtěžovalo a neunavovalo. Běžně se doporučuje cvičit 20 – 30 minut třikrát až pětkrát týdně. Vše je individuální a záleží na subjektivních pocitech.

Pravidla cvičení metody Pilates

Ten kdo už má s pilates nějaké zkušenosti, může tuto část přeskočit, ale jak by řekla má učitelka na zákaldní škole: „Opakování je matka moudrosti…“ doporučil bych, aby tuto část aspoň jedním očkem prolétli.

  • posiluje břišní svalstvo, které poskytuje podporu děloze a dítěti a zároveň funguje jako opora pro páteř (pomáhá ji udržet ve správné poloze)
  • posilování svalů pánevního dna pomáhá při porodu a dává matce větší schopnost tyto svaly ovládat
  • posiluje vitalitu
  • přispívá k silnějšímu a pružnějšímu břišnímu svalstvu, které tak má menší tendenci k rozestupu. Silnější břišní svaly se také rychleji vrátí do původní polohy. Větší rozestup znamená menší  podporu pro páteř a pravděpodobně vyvolá bolest zad.
  • napomáhá správnému držení těla a síle centrálních sval, která pomáhá udržovat  správný sklon pánve. Příliš velký pánevní sklon může způsobit nesprávné držení těla a vyvolat menší bolesti zad.
  • přispívá k relaxaci, zlepšuje spánek a zvyšuje energii
  • zlepšuje krevní oběh a pomáhá zamezovat  tvorbě křečových žil a křečí
  • správné držení těla je všeobecnou prevencí vzniku různých bolestí a potíží
  • pomáhá při dýchání během porodu a zmírňuje dýchavičnost během těhotenství
  • urychluje poporodní rekonvalescenci

Videa s pilates cviky pro těhotné

Cvik zaměřen na oblast zad

Ukázka cvičení s Lynne Robinson

Serie ukázek cvičení pilates pro těhotné

Činky v ukázkách lze jednodušše vyměnit např. za 0,5l PET lahve naplněné vodou.

Zdroj: Pilates pro těhotné – Posilovací cvičení pro budoucí maminky   Více o knize…

Contours cvičení pro ženy

Více než 50 000 spokojených klientek.

Pouze pro ženy - už žádné cvičení mezi muži.

Budete hubnout zdravě díky cvičení.

Více informací

Napište komentář

Copyright © 2009 - 2018 Hubneme-cvicenim.cz - Všechna práva vyhrazena | | Autorské podmínky