Cviky na břicho, rady a tipy

Cviky na břicho, rady a tipy
Počet recenzí: 1

Vánoce nám skončili a vy určitě řešíte obvyklou otázku, kam s přebytečnými kily ? Je to jednoduché, stačí každý den věnovat svému tělu a cvičit pár jednoduchých cviků na břicho. Najdtěte si několik minut denně, které věnujete svému tělu. Určitě se vám v budoucnosti odvděčí.

Břišní a zádové svaly drží celé vaše tělo a pokud je máte zpevněné, přispívá to dobrému držení vašeho těla.

Základní cviky na břicho a břišní partie

Pokud jste nespokojení se svými břišními svaly, stačí pár jednoduchých cviků každý den a vaše břicho bude za pár týdnů pevnější a vy se budete cítit o poznání lépe. Základem u cvičení břicha je vytrvat a cvičit pravidelně krátké a intenzivní cvičení.

Sklapovačky, sedy-lehy

Každý se už určitě setkal s názvem sklapovačky nebo lehy sedy, je to jeden z nezjnámějších cviků na posílení břicha a břišních svalů. I když se jedná o velkmi jednoduchý cvik, dá se na něm také hodně zkazit.

Pro sklapovačky je dobré mít nějakou měkčí podložku pod záda, například karimatkuk nebo silnější ručník.

Lehněte si na podložku na záda a natáhněte nohy i ruce.  Současně zvedejte nohy a ruce do vzduchu dokud se vzájemně nedotknout. Je důležité, aby nohy a ruce byli natažené. Sklapovačky patří sice mezi základní cviky na břicho, ale doporučil bych je spíše zkušenějším a trénovanějším lidem. Pokud s cvičením břicha začínáte, bude jednodušší začít s tzv. Zkrovačkami, které jsou jednodušší a někdy i efektivnější.

Zkracovačky – posilování břicha

Cvik zvaný zkracovačky je velmi účinný, efektivní a zvládne je opravdu každý. Pomocí zkracovaček si posílíte svalstvo horních bříšních partií.
Lehněte si na podložku na záda a pokrčte si nohy. Ruce si dejte za hlavu nebo na hrudník a pomalu se zvedejte směrem ke kolenům. Důležité je, aby jste cvik prováděli pomalu. Není důležitá rychlost, ale přesné provedení. Při zvedání  se nezvedejte celí. Bederní část zad by měla zůstat na podložce a při cvičení byste měli cítit pálení v horní části břicha.

Pohyb na kole v leže

Tento cvik je velmi jednoduchý a také vysoce efektivní. Každý si jistě dokáže představit, co se tímto cvikem myslí. Lehněte si na záda, pokrčte nohy a zvedněte je do vzduchu tak, aby stehna svíraly s trupem těla pravý úhel. Ruce nechte ležet podél těla a začněte pomalu jakoby šlapat na kole. Určitě ucítíte pálení v oblasti bříšního svalstva a také v oblasti stehen. Tento cvik je několikanásobně efeketivnější než zkracovačky nebo lehy sedy. Uvidíte, že několikaminutové cvičení každý den, vám za pár týdnů vytvaruje vaše bříško.

Video s cviky na břicho, které můžete cvičit doma

V tomto videu uvidíte několik základních a jednoduchých cviků na břicho, které můžete provádět doma na svém gauči nebo sedačce. Stačí si najít pár minut každý den a zacvičit si doma. Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat, stačí jen vydržet a každý den si doma na pár minut zacvičit.

Contours cvičení pro ženy

Více než 50 000 spokojených klientek.

Pouze pro ženy - už žádné cvičení mezi muži.

Budete hubnout zdravě díky cvičení.

Více informací

Napište komentář

Copyright © 2009 - 2018 Hubneme-cvicenim.cz - Všechna práva vyhrazena | | Autorské podmínky